pondelok 25. septembra 2017

            Po troch mesiacoch, čo som tu nebola, pokračujem. Nieže by som nebola doma, to nie. Ale celé leto nám pokazila naša príšerná suseda, kvôli ktorej sa nám nedalo toto leto u nás doma vonku v záhrade   " voľne dýchať". :(:(  Len čo sme sa ukázali vonku , už spustila krik, nadávky....katastrofa.
Takže skoro všetok voľný čas sme prežívali v starorodičovskej chalupe a záhrade.
A nebavilo ma ani fotiť, ani písať, ani nič...
No, ono je to vlastne stále na figu, len už je po lete a nezdržujeme sa vonku, ale vo vnútri.
Ale dosť bolo príšernej susedy.... 
(Inak, takého suseda neprajem fakt nikomu. )

6 komentárov:

  1. Dani, už si mi tu chýbala ... ani nevieš, ako som sa potešila, keď som uvidela tvoj nový príspevok ... :)
    Ej veru nie je nič horšie, ako mrchavý sused ... v tvojom prípade suseda ... a to je ešte horšie ... trochu to poznám ... :) Tak vám všetkým prajem pevné nervy ... ahojky ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lauri, ďakujem krásne za Tvoje slová a povzbudenie. Vieš, ona tam býva sama, nikde nechodí... a vystrája... Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To mi je ľúto, že to je až také hrozné. Všade sa nachádzajú rôzni ľudia, ale ak si susedia robia napriek, to je už vrchol. Prajem veľa síl na zvládanie nepríjemného stavu, snáď sa niečo udeje k náprave!
    Danka, teším sa na tvoje krásne cesty po svete!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danko vítej zpět, těším se na tvé příspěvky.
    Je to smutné, když někdo takhle znepříjemňuje ostatním život, snad se to uklidní.
    Přeju pěkné dny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Betka, uvidíme, ale nevidím to ružovo.Uvidíme, čo nám prinesie budúce leto, keď sa budeme hýbať znovu po vonku. Či sa trošku neskľudní.
      Dík. D.

      Odstrániť