utorok 11. októbra 2016

ÍRSKO
5.10. - 9.10. 2016

My sme sa pohybovali po severo-západnom pobreží v grófstve Sligo a Donegal. Väčšinou po Wild Atlantics Way- Divokej atlantickej ceste.


 Prekrásna príroda, scenérie , výhľady, nedá sa to ani opísať, treba to vidieť a zažiť. 
V sprievodcovi píšu, že slnko tu býva len vzácnym hosťom. My sme ho však zažili preveľa, dokonca som si musela kúpiť slnečné okuliare, keďže v kufri som mala namiesto nich pršiplášť, náhradné topánky, náhradné nohavice... :):):) Ale vetrisko fúkal teda riadne.
O Írsku sa píše, že leží pred severozápadným pobrežím Európy ako machovo zelený kameň vhodený do mora. :) Tak, tak... :)

...dvaja pred ohradou, dvaja za ohradou, na foto tí krajší :):):)...





... uvítací výbor cestou k majáku:):):)...

...hľadajte ma:)...



 ... maják St. Johns...

...všade sa pasúce ovečky a kravy ...



...úzke cestičky pomedzi domčeky na pobreží Atlanticu...



...pieskové pláže a rozdivočený oceán...





...najvyšší útes v Európe, Slieve League - 600 m vysoký...






Zajtra budem pokračovať.

Krásne dni prajem. :)

Ahoj

Dana :):)


3 komentáre:

  1. Danka, akozi ste sa dali na cestovanie, to je super!
    Prekrásne fotoťky, zas som si prišla na svoje, je to krásna krajina, najviac sa mi páči ten domček, hneď by som išla pozrieť dnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TO JE NÁDHERA!!!!KRÁSNÉ MÍSTO..ILA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V Irsku musí být nádherně .. to pobřeží... Atlantik .....majáky.. ovce kravky... no, tam by se mi líbilo...
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť