štvrtok 21. júla 2016

Bôb záhradný.
Stará, prastará zelenina. Veľmi zdravá strukovina. Nikdy som ho nesadila. Tento rok to bola premiéra. A úroda bola vcelku bohatá. :)
Niečo som dala do mrazničky, samozrejme vylúskané a niečo som na skúšku podusila na cibuľke chvíľku (podľa receptu na internete). Bolo to výborné a ozaj to pripomínalo pečené gaštany. Len tá vonkajšia šupka už bola trošku tvrdá, tak som si to tak vylupovala, ono to tak vystrelilo z tej šupky, išlo to úplne v pohode. Robo to jedol celé. :) 






...má to prekvapivo veľké struky...semená bôbu sú vraj najväčšie zo všetkým zeleninových semien...




Bôb ma nesklamal. :) Na rok sadím určite znovu. Ak by ste mali nejaký fajn vyskúšaný bôbový recept, sem s ním. :) Bola by som veľmi rada. :)

  ...košík plný...bôb...uhorky...cuketa...cvikla... a niečo do vázy :)...


...a kaleráb:):)...


Ak máte ešte  ríbezle, tak tento koláčik môžete vyskúšať. Odporúčam. :):) Recept tu .


Prajem krásne dni. :)

Ahoj

Dana :)


3 komentáre:

  1. Oh, bitte auch ein Stück vom feinen Kuchen !!!
    Gruß Doris

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuu to je košíček plný vlastných výpestkov, mňaaam. Ale bôb som ešte nikdy nesadila, nejak ma to nenapadlo, dik za inšpiraciu na budúci rok skúsim :-) Krásne dni prajem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuuu to je košíček plný vlastných výpestkov, mňaaam. Ale bôb som ešte nikdy nesadila, nejak ma to nenapadlo, dik za inšpiraciu na budúci rok skúsim :-) Krásne dni prajem :-)

    OdpovedaťOdstrániť